zondag 2 oktober 2011

SC Bemmel Da1 - Orion Da2

Op deze mooie (in het begin wat frisse) zondagochtend vertrokken we rond 9.15u vanaf Orion naar Ressen waar SC Bemmel zijn hoofdkwartier heeft gevestigd.
De dames van Bemmel liepen allemaal strak in het (trainings) pak rond toen we binnen kwamen bij de club, mooie pakjes hoor! Moet zeggen dat wij het daar niet van moeten/hoeven hebben, wij komen allemaal in onze eigen kleren binnen. 
De aftrap was om 10.30u en deze werd door Bemmel genomen. Al snel waren wij aan de bal en creƫerden kansen, na een paar keer op doel schieten was het na een minuut of 10 raak, Leonie scoorde voor ons de 0-1. Even later was het Marieke K. die de 0-2 scoorde. Omdat wij veelal balbezit hadden de eerste helft, kwam Bemmel weinig op onze helft. Ik heb als keeper in totaal 2 keer de bal aangeraakt en uitgeschoten, dus me behoorlijk kapot verveeld. Erg veel bijzonders dan de mensen die gescoord hebben de 1e helft kan ik niet verzinnen, daarom maar een opsomming van degenen die gescoord hebben.
Judy 0-3, 0-6 en 0-7, Patries 0-4 en 0-5. Moet zeggen dat we nou niet echt de sterren van de hemel speelden, we hebben meestal de neiging in het spel van de tegenstander mee te gaan en dat niveau lag niet hoog vandaag. Gelukkig konden we het niveau van onze tegenstander met gemak overstijgen waardoor we met een stand van 0-7 de rust in gingen. 
Na de rust, waren we weer meer aan de bal en op de helft van Bemmel. Het enige wat ik over de 2e helft kan zeggen is KNUDDE! Kansen werden er genoeg gecreĆ«erd, maar ons spel was rommelig. De druk was er af en dat was te merken. Na ongeveer een kwartier begon ik weer hoop te krijgen toen Lotte de 0-8 binnen tikte. Bemmel was ietsje gevaarlijker de 2e helft, dus had ik ook iets meer te doen, maar uitgesproken kansen had Bemmel niet. 
Eindstand 0-8!!!
Moet zeggen dat ik weleens meer vreugde heb gevoeld na een wedstrijd, jammer die 2e helft. Maar ja, eigenlijk toch niet te klagen als je met 0-8 wint. 
Een goede start van het seizoen hebben we zeker met 4 uit 4 gewonnen, hopelijk gaan we de winst volhouden. 

Geen opmerkingen: