zondag 11 oktober 2009

4 oktober Uchta Da1 - Orion da 2

Omdat da 1 te weinig speelsters had en wij er 3 teveel, moesten we onderling uitwisselen. Dat hield in dat ik met da 1 heb meegespeeld. Over de wedstrijd van Da 1 zal ik niet veel zeggen, deze was teleurstellend. We zijn ingemaakt met 10-0. Dat ben ik toch niet gewend van da1. Maar ja, de jaren gaan toch tellen bij de verterinnen, waardoor er veel blesures zijn en het team niet compleet is. Nog een teleurstelling voor mij was dat ik een flinke trap tegen mn voet heb gehad met als gevolg dat ik de dag erna nauwelijks meer op mijn voet kon staan en mijn voet gekneusd is. Zo zie je maar, het is een heftig virus, dat blessure virus van Da1. Het heeft ook mij te pakken gekregen ;-)
Wat betreft het verslag van Da2, ik zal het moeten doen met de info, die ik telefonisch heb ontvangen van mijn bronnen langs de kant. Dus als je op- of aanmerkingen hebt over dit verslag, dan kan je over een week of drie terecht bij de correspondent, die momenteel in Thailand verblijft.
Na mijn wedstrijd met Da 1 belde ik met mijn correspondent in IJzendoorn, de wedstrijd tegen Uchta was toen een half uur bezig. Het was op dat moment 2-1. Ineens werd er gejuicht aan de andere kant van de lijn, Orion scoorde de 2-2. Weer een minuut later hoorde ik teleurstellende kreten, een penalty tegen, waaruit gescoord werd door Uchta 3-2. Vlak daarna was het rust.
De tweede helft liep niet zo lekker, we kwamen niet meer in het spel. Uchta scoorde in de tweede helft nog 2 keer, waardoor de eindstand 5-2 is geworden.
De doelpuntenmakers voor Orion in deze wedstrijd waren Patries en Nana.
Al met al dus een teleurstellende dag voor de dames teams van Orion.

Geen opmerkingen: