zondag 22 november 2009

18 november SC Millingen Da 1 - Orion Da 2

Deze wedstrijd was ingepland voor zondag 15 november. Alleen waren er een aantal speelsters geveld door het griepvirus, waardoor het ons niet lukte om met zijn elven aan de wedstrijd te beginnen. Gelukkig was Sc Millingen zo coulant om de wedstrijd een paar dagen uit te stellen en lukte het ons toch om met een compleet team te verschijnen.
Ik houd het verslag kort, want de details zijn me, na een paar dagen ontschoten.
De eerste helft scoorde Sc Millingen de eerste 2 doelpunten. Vlak voor het einde van de eerste helft was het Manon die de 2-1 scoorde.
Ruststand 2-1
We speelden de eerste helft chaotisch, ik had de hoop dat de tweede helft verbetering zou brengen. Dat gebeurde niet en we lieten aardig wat steken vallen en SC Millingen maakte daar goed gebruik van. Zij scoorden in de 2e helft dan ook 4 keer. Manon die in de auto op weg naar Millingen tegen mij zij te gaan scoren, hield zich zeker aan haar woord. Na een (in mijn ogen) handsbal in de 16 meter. Gaf de scheids een stuiterbal buiten de 16 meter. Manon greep haar kans en wist haar 2e doelpunt te scoren in deze wedstrijd.
Eindstand 6-2

Conclusie: Sc Millingen heeft terecht gewonnen en daar houd ik het bij.

Geen opmerkingen: