zondag 19 april 2009

Union dames, wordt Orion dames!

Het is zover!
Volgend seizoen gaan we bij een andere club spelen.
De onderhandelingen zijn voorbij en de transfer is nu definitief. De afgelopen weken hebben we de overschrijvingformulieren ingevuld. Voor de mensen die dit nog niet hebben gedaan, wees snel. Anders sta je volgend jaar ook zo sneu te kijken in je eentje bij Union.
Volgend seizoen gaan we met de damesteams verder bij Orion. Voor de mensen die meer willen weten over onze transfer, klik op deze link; http://orion.cms-cis.com/cms/enterprise/editor/uploads/files/downloads/Orion%20clubblad%207.pdf vanaf bladzijde 18 kun je lezen wie, wat, waar en waarom.
We waren het er met z`n allen over eens om naar een andere club te gaan en ik kijk er ook naar uit om naar Orion te gaan, maar toch zal het ook raar zijn om niet meer bij Union te spelen. Vanaf 2000 heb ik toch vooral met plezier gespeeld bij Union, een aantal gezellige toernooien georganiseerd, leuke mensen ontmoet en kampioen geworden. Het was een goede tijd als "Unionist", maar ook tijd voor een nieuw club.
Ik vrees ervoor dat het even zal duren voordat Union uit mijn hoofd/hart zal slijten, gelukkig scheelt het maar 2 letters met Orion en heeft misschien niemand het door als ik per ongeluk "Union" roep tijdens een wedstrijd. Of dat ik aan het begin van het seizoen toch naar Union rijd i.p.v. naar Orion, gelukkig liggen de velden niet al te ver van elkaar af.
Ik heb er in ieder geval zin in!

Geen opmerkingen: